Program Hakkında
Autodesk tarafından geliştirilmeye devam edilen 3DS Max Yazılımı, profesyonel düzeyde 3B modelleme çalışmaları için gereken tüm modelleme yöntemlerine sahip bir yazılımdır. Hem organik hem de inorganik 3B modellemeleri, Render alarak, ister sabit görsel, isterseniz animasyon oluşturmak üzere kullanabilirsiniz. Tüm çalışma alanlarına hizmet veren 3DS Max Yazılımını kullanan profesyonellere örnek olarak oyun tasarımcıları, sanatçılar, mimarlar, reklamcılar ve görsel uzmanlar verilebilir.
3DS Max, tasarımcılara AutoCAD ve Revit aileleriyle tümleşik iş akışları sunan 3B modelleme ve gerçekleme çözümünü kolaylaştırır. Geliştirilmiş arabirim, veri yönetimi ve iş akışı özellikleriyle üretkenliği en üst düzeye çıkaran, hızlı bir şekilde modellemeye başlamak için parametrik şekilleri ve nesneleri verimli bir şekilde oluşturan, poligon modelleme, pürüzsüzleştirme ve doku ekleme özellikleriyle birlikte, geliştirilmiş modelleme araçlarına sahiptir.
Profesyonel bir mimari tasarımcı olmak istiyorsanız, 3DS Max’ın derinlemesine kavramlarını öğrenmek, kariyerinizi ve becerilerinizi geliştirmek için profesyonel bir mimari tasarıma yönelik temel modelleme eğitimini yüz yüze ya da canlı online eğitimler ile almanız çok önemlidir. Zaman sıkıntısı olanlar çalışanlar ve il dışında olanlar web tabanlı uzaktan eğitim sayesinde kolayca eğitimlere katılabilirler.
Pek çok kişiye zor gibi gözüken ama temel eğitim sonrası 3B Modelleme becerisini üst seviye çıkartabilen ve herkes tarafından öğrenilebilir bir yazılımdır. Mimari modelleme dışında, oyun ortam modelleme becerilerini, ürün tasarlamayı, detaylı karakterler üretmeyi ve daha fazlasını öğrenmeyi hedefleyen kullanıcılar için doğru bir hedeftir.
3DS Max Modelleme Programı Temel Eğitimin Hedefleri,
- 3DS Max Ara yüzünün kullanımı, Seri komut girişleri ve Kısa yolların kullanımı,
- Hedeflenen sahneler için alt paneller içerisinde ilgili başlıklara hızlı erişim,
- Görüntü kontrollerinin rahatlıkla gerçekleştirilmesi,
- 2 ve 3 boyutlu basit objelerden Tasarım modellerinin oluşturulması,
- Mimari Tasarım modellerinin oluşturulmasında izlenen temel yöntem ve tekniklerin algılanması,
- Tasarım alternatiflerinin oluşturulmasında kullanılan yöntemler,
- Parametrik girdi kullanımı ve avantajları,
- Objelere değiştiricilerin uygulanması,
- Yazılımlar arası veri transferi,
- Malzeme Oluşturma, Doku atama ve Kaplama yöntemleri,
- Işık ve Kamera Kontrolleri,
- Art ve Arnold Render ayarları,
- Seri ve Hızlı, Fotoğraf gerçekliğine yakın, Sabit Görsellerin oluşturulması,
- Baskı ve Ekran sunumlarına yönelik dosya yaratma yöntem ve tekniklerinin uygulanmasıdır.